مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:552024-01-10فرهنگي

تماشاگر ما باید صبور باشد


مهدی زندیه که این روزها با همراهی آیدین تمبرچی نمایش «فراموشی» را اجرا می کند، تاکید دارد که تماشای این نمایش، کار سختی است و مخاطب آن باید صبر و حوصله داشته باشد.

- مهدی زندیه که این روزها با همراهی آیدین تمبرچی نمایش فراموشی را اجرا می کند، تاکید دارد که تماشای این نمایش، کار سختی است و مخاطب آن باید صبر و حوصله داشته باشد.

این کارگردان تئاتر در گفتگو با ایسنا از انتخاب موضوع فراموشی برای اجرای نمایشش می گوید و تاکید دارد که تئاتر برایش بیزنس نیست و راه های بهتری برای پول درآوردن وجود دارد.

نمایش فراموشی همان گونه که از نامش برمی آید، درباره فراموشی است و رگه هایی از آلزایمر هم در آن دیده می شود ولی برای این گروه نمایشی، وجه پزشکی این عارضه در اولویت دوم است و آنان بیشتر بر مفهوم فراموشی و نسیان تمرکز کرده اند.

داستان نمایش درباره پیرزنی است که دم مرگ، در انتظار دیدن خواهرزاده خویش است تا حقایقی را درباره گذشته با او در میان بگذارد اما این همه ماجرا نیست و گاه نمایش وجوه رویاگونه و جنبه های غیرواقعی پیدا می کند.

زندیه با اشاره به شیوه اجرای این نمایش توضیح می دهد: در فرم اجرایی نمایش ما، جای بازیگران عوض می شود و کارکترهای ما نه سیاه هستند و نه سفید مطلق، بلکه همه خاکستری هستند و در این بین خط کشی ها را برداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشاگر ما باید صبور باشد

تماشاگر ما باید صبور باشد