مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:502024-01-08حوادث

انهدام تیم 4 نفره سارقان منازل مسکونی در کرج


با بررسی مناطق وقوع سرقت مشخص شد سارقان در گروه های 3 و 4 نفره با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید پلاک مخدوش اقدام به سرقت لوازم انباری از چند منزل مسکونی کرده اند.

- رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری 4 سارق اماکن خصوصی و کشف 10 فقره سرقت در سطح شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی با اشاره به دستگیری سارقان در شهرستان کرج، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت انباری ازساختمان های مسکونی در شهرک بنفشه شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی مناطق وقوع سرقت مشخص شد سارقان در گروه های 3 و 4 نفره با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید پلاک مخدوش اقدام به سرقت لوازم انباری از چند منزل مسکونی کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انتقال مشخصات متهمان به عوامل گشتی سطح شهرستان کرج، در نهایت متهمان توسط مأموران کلانتری 12 چمران به دلیل پوشاندن پلاک خودرو دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل می شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی لوازم سرقتی از جمله بخاری برقی، پایه دوربین عکاسی و برنج از خودرو متهمان، گفت: علی رغم انکارهای اولیه سارقان، این افراد با مشاهده مستندات غیر قابل انکار کارآگاهان چاره ای جز بیان حقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام تیم 4 نفره سارقان منازل مسکونی در کرج

انهدام تیم 4 نفره سارقان منازل مسکونی در کرج