مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 09:452024-01-04پزشكي

پلمب 12 آرایشگاه زنانه مداخله گر امر درمان در زاهدان


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از پلمب 12 آرایشگاه زنانه متخلف در زاهدان خبر داد.

- ابوالفضل احمدزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طی بازدیدهای متعدد و مکرر انجام شده از برخی آرایشگاه های زنانه محرز شد که برخی از آنها که فاقد تخصص و پروانه های لازم هستند نسبت به انجام امور درمانی و پزشکی در داخل آرایشگاه اقدام می کنند که بر خلاف قانون است.

وی افزود: در همین راستا 12 واحد آرایشگاه زنانه متخلف شناسایی و پس از تایید تخلفات انتسابی از سوی مرکز بهداشت و درمان و بارزسان و ناظران امر هر کدام به مدت 15 روز پلمپ و از فعالیت آنها ممانعت شد که در صورت تکرار خطا و اشتباهات گذشته مدت زمان پلمب نیز تا 60 روز قابل تمدید است.

به گفته احمدزاده؛ این آرایشگاه ها با سوء استفاده از عدم آگاهی مردم نسبت به انجام امور درمانی و پزشکی اقدام می کردند که هیچ کدام نیز پروانه و مجوز لازم برای این کار را نداشته اند و به نوعی در قالب پزشک نما امور درمانی و زیبایی را انجام می دادند.

وی تاکید کرد: علاوه بر پلمپ این آرایشگاه ها، تعهدات کتبی لازم نیز از متصدیان گرفته شد و همچنین مقرر شد که تا پایان سال این مراکز اجازه تبلیغات خارج از عرف و نامتعارف نداشته باشند که در صورت مشاهده و تکرار برخوردهای جدی قضایی با آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 12 آرایشگاه زنانه مداخله گر امر درمان در زاهدان

پلمب 12 آرایشگاه زنانه مداخله گر امر درمان در زاهدان