مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:552024-01-20سياسي

سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد


سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت مس، به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مس پرس، مراسم افتتاح سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با حضور دکتر محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل ایمیدرو، دکتر امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مهندس حسین محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی از معاونان و مدیران مجتمع در امور آموزش برگزار شد.

مدیر امور آموزش و توسعه شایستگی مجتمع در این مراسم گفت: پروژه سایت آموزش خطوط هوایی براساس ارزیابی ها و نیازسنجی های به عمل آمده توسط امور آموزش مجتمع مس سرچشمه با همکاری امور برق و نیروگاه ها به مساحت 900 مترمربع در محل امور آموزش مجتمع به بهره برداری می رسد.

مهندس محمدرضا ابراهیم نژاد افزود: این سایت آموزشی در جهت افزایش مهارت هایی ازجمله فن ورزی شبکه هوایی، ارتینگ، کابل خودنگه دار، ایمنی در برق، ایمنی در ارتفاع و کاهش هزینه های ناشی از فقدان تخصص های مربوط ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این قابلیت ها و مهارت ها که در سایت آموزش خطوط هوایی توسط امور آموزش و توسعه شایستگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راه اندازی شده، علاوه بر این مجتمع، قابل ارائه به دیگر مجتمع هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد

سایت آموزش خطوط هوایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد