مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:412024-01-06سياسي

تأیید صلاحیت 25 داوطلب انتخابات مجلس برای حوزه انتخابیه قوچان و فاروج


عباسعلی صفایی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به اعلام صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از میان ثبت نام کنندگان در این دوره انتخابات، صلاحیت 54 کاندیدای نهایی در مرحله هیأت اجرایی موردبررسی قرارگرفته بود که 27 نفر تأیید، 15 نفر عدم تأیید صلاحیت و 12 نفر هم عدم احراز صلاحیت شدند.

وی بابیان اینکه از میان 15 نفر عدم تأیید صلاحیت شدگان در مرحله هیأت اجرایی شش نفر از آن ها مراجعه ای برای بررسی و اعتراض نداشتند، گفت: پرونده صلاحیت 48 داوطلب در هیأت نظارت استان طی مهلت قانونی مقرر موردبررسی انجام گرفت که صلاحیت 25 داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه قوچان و فاروج مورد تأیید قرارگرفته است.

فرماندار قوچان با یادآوری این مطلب که صلاحیت 21 داوطلب نیز تأیید نشده است و دو نفر نیز عدم احراز صلاحیت شده اند، افزود: تمام موارد به داوطلبان انتخاباتی ابلاغ شد و معترضان فرصت دارند از فردا تا 21 دی ماه از طریق سامانه مشخص شده اعتراض های خود را به ثبت رسانند تا موردبررسی شورای نگهبان قرار بگیرد.

صفایی تأکید کرد: تأیید صلاحیت های انجام شده در این حوزه انتخابیه تاکنون نشان از آن دارد که همه طیف های سیاسی و جناح ها در این دوره از انتخابات یک کاندیدا دارند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت 25 داوطلب انتخابات مجلس برای حوزه انتخابیه قوچان و فاروج

تأیید صلاحیت 25 داوطلب انتخابات مجلس برای حوزه انتخابیه قوچان و فاروج