مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 17:402023-12-27سياسي

آمریکا و اسراییل در مقابله با نیروهای مقاومت متحیر مانده اند


جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز در غزه، آمریکا و صهیونیست ها با ادعای گنبد آهنین در مقابل نیروهای مبارز مقاومت متحیر مانده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز در غزه، آمریکا و صهیونیست ها با ادعای گنبد آهنین در مقابل نیروهای مبارز مقاومت متحیر مانده اند.

حجت الاسلام احمد جلیلی صفت، امروز ششم دی ماه، در اختتامیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش که در سالن سینما قدس منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به تاکیدات قرآن کریم بر لزوم برخورداری از تجهیزات قوی نظامی برای مقابله با دشمنان، اظهار کرد: متأسفانه پس از دوران دفاع مقدس برخی از افراد که حتی فرماندهی جنگ را در میدان های نبرد بر عهده داشتند، بیان می کردند که نیاز به ابزارهایی نظیر موشک نداریم؛ این افراد افق دیدشان کوتاه بود و این روزها را نمی دیدند.

وی با بیان اینکه امروز تمام معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن ها استکبار جهانی از ما می ترسند، افزود: اگر این ترس نبود، چرا باید کشوری که ادعای رهبری دنیا را دارد، یک سردار را به عنوان سرباز اسلام ترور کند؟ شهادت سردار سید رضی موسوی در دمشق، دلیل بر ترس آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اسراییل در مقابله با نیروهای مقاومت متحیر مانده اند

آمریکا و اسراییل در مقابله با نیروهای مقاومت متحیر مانده اند