مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:202023-12-23اقتصادي

رکود در بازار مسکن تا چه زمانی ادامه دارد؟


با توجه به این که خروج سرمایه در حوزه ساخت و ساز داشتیم بازار حالت رکود دارد و این روند تا اواخر سال ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، پس از اتفاقاتی که طی چند سال اخیر برای بازار مسکن رخ داد و قیمت ها در نبود نظارت ها رشد کرد، این روزها بازار مسکن در مشهد، تحت تاثیر کاهش تمایل برای سرمایه گذاری و کاهش قدرت خرید در حالتی راکد مانده است.

به شکلی که آمار خرید و فروش به شکل محسوسی کاهش یافته و اکنون سرمایه گذاران و صاحب خانه ها می پرسند رکود در بازار مسکن تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ این در حالی است که تعدادی از مشاوران املاک در مناطق مختلف مشهد مانند شریعتی، فلاحی، الهیه، مفتح و.

به خبرنگار فارس در مشهد می گویند با توجه به عدم فروش ملک در این مناطق و کسادی بازار، مجبور شده ایم تا قیمت ها را پایین بیاوریم تا بتوانیم خرید و فروش داشته باشیم.

ثبات بازار مسکن تا چه زمانی؟   در همین حال، حسین رستمی، رییس اتحادیه املاک مشهد در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه اتفاقات خوبی در بازار مسکن رخ داده است و خروج سرمایه در حوزه ساخت و ساز داشتیم بازار حالت رکود دارد و این روند تا اواخر سال ادامه خواهد داشت و به مردم قول می دهم تا اواخر سال جاری قیمت مسکن در ثبات خواهد بود و افزایش نخواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود در بازار مسکن تا چه زمانی ادامه دارد؟

رکود در بازار مسکن تا چه زمانی ادامه دارد؟