مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:252024-01-02فناوري

ساترا در تلوبیون صاحب صفحه شد


معاون فضای مجازی صداوسیما از اختصاص صفحه ای مستقل در تلوبیون به ساترا خبر داد که محتواهای منتخب سکوهای نمایشی و آموزشی متقاضی بر اساس شاخص های موردنظر سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در این صفحه نمایش داده خواهد شد.

- معاون فضای مجازی صداوسیما از اختصاص صفحه ای مستقل در تلوبیون به ساترا خبر داد که محتواهای منتخب سکوهای نمایشی و آموزشی متقاضی بر اساس شاخص های موردنظر سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در این صفحه نمایش داده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه ملی رصتا، روز گذشته تفاهم نامه ای میان غلامرضا نوری- معاون فضای مجازی صدا و سیما و سعید مقیسه- رییس ساترا به امضا رسید که بر اساس آن معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما ارایه خدمات به سکوهای دارای مجوز از ساترا را در تلوبیون آغاز کرد.

نوری در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: ابتدا از همکاران عزیزمان در ساترا برای برگزاری چنین نمایشگاه پویایی برای صوت و تصویر فراگیر تشکر می کنم که اتفاق مهمی در سپهر رسانه ای کشور به حساب می آید.

وی افزود: ماموریت سازمان صداوسیما صرفاً تنظیم گری حقوقی از طریق ایجاد قواعد برای رسانه ها نیست بلکه حمایت از این رسانه ها هم از وظایف صداوسیما محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساترا در تلوبیون صاحب صفحه شد

ساترا در تلوبیون صاحب صفحه شد