مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 18:002024-01-14بين الملل

صد روز تنهایی!


حمله های بی وقفه اسراییل به نوار غزه به صدمین روز رسیده و علیرغم پوشش های خبری فراگیر در جهان، هنوز کسی برای توقف آن کاری نکرده است؛ خبرنگاران غزه این روزها از تنهایی و ناامیدی می گویند! - حمله های بی وقفه اسراییل به نوار غزه به صدمین روز رسیده و علیرغم پوشش های خبری فراگیر در جهان، هنوز کسی برای توقف آن کاری نکرده است؛ خبرنگاران غزه این روزها از تنهایی و ناامیدی می گویند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز احتمالاً مدام خوانده اید و شنیده اید که شمار روزهای جنایت های اسراییل به صد رسیده است.

اشتباه است؛ یا دست کم غفلت.

امروز 27 هزار و 693 روز شده که اسراییل جنایت می کند! فقط صد روز است که دنیا بیشتر درباره آن می خواند و می شنود و این، مدیون خبرنگارانی است که اخبار غزه را پوشش می دهند و تصاویر آن را به دست جهان می رسانند.

بنا بر آخرین آمار، اسراییل فقط در این صد روز، 117 خبرنگار را در غزه کشته است.

تکان دهنده بودن این آمار وقتی محرز می شود که بدانید در طول 6 سال جنگ جهانی دوم که به عنوان یکی از بزرگ ترین و مرگ بارترین جنگ های تاریخ بشریت شناخته می شود، فقط 69 روزنامه نگار کشته شدند.

شهادت 117 خبرنگار اتفاقی نیست ممکن است این تصور به وجود آمده باشد که خبرنگاران در غزه نیز در کنار سایر مردم عادی در بمباران ها جان خود را از دست می دهند؛ اما اینطور نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صد روز تنهایی!

صد روز تنهایی!