مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:502023-12-30بين الملل

اسرای فلسطینی طرح اعدام در زندان های رژیم صهیونیستی را افشا کردند


اظهارات اسرای فلسطینی در دادگاهی در اراضی اشغالی درباره شرایط موجود در زندان های رژیم صهیونیستی حاکی از طرح رژیم صهیونیستی برای اعدام آنها در سکوت با نادیده گرفتن وضعیت جسمانی شان است.

- اظهارات اسرای فلسطینی در دادگاهی در اراضی اشغالی درباره شرایط موجود در زندان های رژیم صهیونیستی حاکی از طرح رژیم صهیونیستی برای اعدام آنها در سکوت با نادیده گرفتن وضعیت جسمانی شان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد خلیفه و محمد طاهر جبارین، دو اسیر فلسطینی در جلسه محاکمه شان در اراضی اشغالی هر یک اظهاراتی در شرح وضعیت بازداشت خود داشتند که حاکی از سخت ترین روزهایی بود که در این زندان ها گذرانده بودند.

به نقل از وبگاه العربی الجدید، دادگاه صلح شهر حیفا پنج شنبه حکم بازداشت این دو فعال برجسته فلسطینی از ساکنان شهر ام الفحم را تا پنج شنبه هفته جاری چهارم ژانویه تمدید کرد.

مرکز عدالت در وبگاه خود اظهارات بیان شده در جلسه دادگاه را منتشر کرد.

جبارین و خلیفه 19 اکتبر همراه با 10 تن دیگر به دلیل شرکت در تظاهراتی در شهر ام الفحم در محکومیت حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بازداشت شده و بعدها آزاد شدند.

دادستان کل اراضی اشغالی این افراد را به دلیل شرکت در تظاهراتی که از نهادهای مربوطه مجوز نگرفته بود، به تحریک و همدستی با نهادی تروریستی متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسرای فلسطینی طرح اعدام در زندان های رژیم صهیونیستی را افشا کردند

اسرای فلسطینی طرح اعدام در زندان های رژیم صهیونیستی را افشا کردند