مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:252024-01-11سياسي

رویداد «ایران به توان ما» در زاهدان برگزار شد


در آستانه دومین سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان رویداد توان به منظور گره گشایی مشکلات مردم در زاهدان برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر اجرایی رویداد توان گفت: در آستانه دومین سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان رویداد توان به منظور گره گشایی مشکلات مردم در زاهدان برگزار شد.

به نقل استانداری، روح الله گیلانی امروز پنجشنبه بیان کرد: این رویداد در قالب نشستی توسط شورای عالی جهاد سازندگی برای ایجاد هم اندیشی میان تمام تشکل های مردم نهاد استانی که مقصد دومین سفر رییس جمهور است برای احصای مشکلات آن تشکیل می شود که سیستان و بلوچستان یکی از این استان هاست.

وی افزود: این رویداد قبل از سفر آیت الله رییسی به هر استان برگزار می شود و تمام تشکل های مردم نهاد شامل گروه های مردمی، گروه های جهادی و مسوولان هر دستگاه اجرایی در آن حضور خواهند داشت.

دبیر اجرایی رویداد توان ادامه داد: میزهای تخصصی نیز با حضور مسوولان مربوطه در این رویداد برگزار می شود تا مسائل به صورت هدفمند و دسته بندی شده در اختیار رییس جمهوری قرار گیرد.

وی شعار این رویداد را ایران به توان ما عنوان کرد و ادامه داد: در آستانه سفر رییس جمهور رویداد توان با هدف تسهیل گری در جلب مشارکت های مردمی، بهره مندی از تجارب و دانش گروه های مردمی در مواجهه و حل مسائل، ایده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «ایران به توان ما» در زاهدان برگزار شد

رویداد «ایران به توان ما» در زاهدان برگزار شد