مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:002023-12-24اجتماعي

نقاط بحران خیز شهرستان طالقان شناسایی شد


سرپرست آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از شناسایی نقاط بحران خیز و پر خطر شهرستان طالقان خبر داد.

- علی شهبازی، سرپرست آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، عملکرد اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان را در زمینه شناسایی مکان های پرخطر و سیل خیز و اثربخشی پروژه های مذکور را مثبت ارزیابی کرد.

شهبازی اضافه کرد: با توجه به تعداد پروژه های آبخیزداری انجام شده در سطح شهرستان طالقان، مکان های پرخطر و سیل خیز این شهرستان شناسایی شده است.

وی همچنین در طی بازدید از پروژه های آبخیزداری انجام شده این شهرستان افزود آبخیزداری تنها احداث سازه نیست بلکه ارزیابی محیطی و مطالعات گسترده ای که در زمینه شناسایی مناطق پرخطر از حیث سیل خیز بودن و فرسایش پذیر بودن از عواملی است که یک منطقه را برای احداث سازه آبخیز مستعد می کند.

وی اضافه کرد: مطالعات گسترده ای در مورد کانون های پرخطر این شهرستان در زمینه سیل گیر بودن و پتانسیل سیل خیزی انجام شده است که نتایج حاصل شالوده کار ما برای احداث سازه های جدید در شهرستان طالقان می باشد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط بحران خیز شهرستان طالقان شناسایی شد

نقاط بحران خیز شهرستان طالقان شناسایی شد