مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 10:352023-12-28سياسي

حماسه 9 دی مسیر تکاملی انقلاب و نظام را هموار کرد


ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، نوشت: حماسه 9 دی، زنگ پایان فتنه88 را نواخت و مسیر تکاملی انقلاب و نظام را هموار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی، بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم و ذَکِّرهُم بِأیّامِ اللّهِ اِنَّ فی ذَالک لَأیاتٍ لِکُلِّ صَبّارٍ شَکُور (ابراهیم/5) حماسه نهم دی ماه سال 1388 رونمایی از بصیرت مردم مؤمن، آگاه، دشمن شناس و دشمن ستیز و روز تجدید میثاق مجدد امت با نظام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بود.

یوم الله 9 دی نقطه عطف و سرنوشت ساز در مقطع بسیار حساس تاریخ انقلاب اسلامی و مقابله آشکار و همه جانبه با فتنه برنامه ریزی شده توسط نظام سلطه و استکبار بین المللی به رهبری آمریکای جنایتکار  بود.

این حماسه عظیم و عبرت آموز با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت عمیق و متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران در تاریخ ماندگار و الهام بخش شده است.

در آن فتنه طراحی شده، دشمن با دسیسه های شوم و شیطانی همه ذخایر راهبردی خود را برای رویارویی با ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صحنه آورده و تلاش نمود میان معاندین خارجی و پادوهای خائن داخلی خود هم افزایی و تقارن ایجاد کند، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی مسیر تکاملی انقلاب و نظام را هموار کرد

حماسه 9 دی مسیر تکاملی انقلاب و نظام را هموار کرد