مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:402024-01-17سياسي

ششمین فراخوان عمومی دوره های آموزشی معارف انقلاب اسلامی


مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای) در راستای تبیین و ترویج معارف انقلاب اسلامی، با استفاده از «ظرفیت های آموزشی نوین و روزآمدِ علمی»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در راستای تبیین و ترویج معارف انقلاب اسلامی، با استفاده از ظرفیت های آموزشی نوین و روزآمدِ علمی ، اقدام به طراحی، تولید و برگزاری دوره های آموزشی متنوع با هدف ارتقای نظام دانایی عموم علاقه مندانِ معارف انقلاب اسلامی و شکل دهی نهضتی معرفتی و تبیینی به صورت فراگیر می نماید.

استفاده از جایگاه استادی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ، بهره گیری از الگوهای آموزشی بدیع و روزآمد و همچنین استفاده از ظرفیت آموزش مجازی ، از ویژگی های طراحی و برگزاری دوره های آموزشی این مؤسسه است.

ششمین فراخوان عمومی دوره های آموزشی این مؤسسه در زمستان سال 1402 به قرار زیر است:   علاقه مندان می توانند از طریق پیوند  http://amozesh.

mpfe.

ir  درخواست ثبت نام خود را ارسال نمایند.

  این دوره ها در بستر سامانه آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی اجرا می شود؛ استفاده از جایگاه استادی حضرت آیت الله خامنه ای ، بهره گیری از الگوهای آموزشی بدیع و روزآمد همچنین استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین فراخوان عمومی دوره های آموزشی معارف انقلاب اسلامی

ششمین فراخوان عمومی دوره های آموزشی معارف انقلاب اسلامی