مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:552024-01-03سياسي

نقش مادر در ایجاد جامعه ای سالم ارزنده و تاثیرگذار است


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه، با اشاره به حیا و عفت زن مسلمان و الگو برداری از دختر نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: - ایسنا/کردستان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه، با اشاره به حیا و عفت زن مسلمان و الگو برداری از دختر نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: نقش مادران در ایجاد جامعه ای سالم به خوبی احساس می شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه گفت: بزرگترین شرم و حیا در مقابل خدا است و خدا همیشه ناظر ما است.

سرهنگ پاسدار امیرعباس امری، شامگاه گذشته در مراسم جشن بزرگ و باشکوه میلاد کوثر به مناسبت میلاد فرخنده دختر نبی مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان بانه اظهار کرد: اگر مادران ما اسوه های دین اسلام را الگوی اخلاقی قرار دهند، جامعه آنها دچار هرج و مرج و فقر فرهنگی نمی شوند.

وی با اشاره به حیا و عفت زن مسلمان و الگو برداری از دختر نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: نقش مادران در ایجاد جامعه ای سالم به خوبی احساس می شود و مشکلات جامعه کنونی غرب نبود حیا و عفت در جامعه است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه بیان کرد: شهر بانه به اختیار دینی ها مشهور است و بانوان عفیف، پاکدامن و پاک سرشتی در این شهرستان وجود دارد که ما به داشتن چنین زنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مادر در ایجاد جامعه ای سالم ارزنده و تاثیرگذار است

نقش مادر در ایجاد جامعه ای سالم ارزنده و تاثیرگذار است