مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 20:052024-01-14سياسي

مراسمات دهه فجر پرشور و با ابتکار عمل جدید برگزار شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مراسمات دهه فجر زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور در فضای رقابتی فراهم می کند لذا انتظار می رود مراسمات امسال با طرح ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در جلسه ستاد هماهنگی مراسمات دهه فجر استان اظهار داشت: نهال پنج دهه گذشته انقلاب اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است که نیازمند برگزاری برنامه های باکیفیت تر و پرشورتر است.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه با تاکید بر اینکه برگزاری مراسمات دهه فجر امسال باید در یک فضای خاص تری تدارک دیده شود، افزود: در استان کردستان این مراسمات به واسطه جریان سفرهای ریاست جمهوری به استان و رضایت از استان، با طراحی جدید برگزار شود.

  وی با بیان اینکه مراسمات دهه فجر زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور در فضای رقابتی را فراهم می کند، گفت: انتظار می رود مراسمات امسال با طرح ها، ایده ها و ابتکار عمل برگزار شود.

رمضانی یادآور شد: باید از ظرفیت این مراسمات برای جهاد تبیین حداکثر استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان زمینه برگزاری مناظرات علمی، تریبون آزاد و فضای گرم سیاسی در دانشگاه ها را از جمله طرح های مهم در این ایام عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسمات دهه فجر پرشور و با ابتکار عمل جدید برگزار شود

مراسمات دهه فجر پرشور و با ابتکار عمل جدید برگزار شود