مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:402024-01-14بين الملل

افشای تنش پنهان میان نتانیاهو و گالانت؛ کابینه جنگی که مهدکودک است!


یکی از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی، خروج یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم از جلسه کابینه جنگ به دلیل ممانعت از ورود رییس دفترش به جلسه را رفتاری بچه گانه خواند و خواستار توقف چنین رفتارهایی شد.

- افشای تنش پنهان میان نتانیاهو و گالانت؛ کابینه جنگی که مهدکودک است! یکی از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی، خروج یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم از جلسه کابینه جنگ به دلیل ممانعت از ورود رییس دفترش به جلسه را رفتاری بچه گانه خواند و خواستار توقف چنین رفتارهایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تالی گوتلیف، از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) از حزب لیکود، عصر شنبه با انتشار توییت جدیدی در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس ، رفتار گالانت و ترک کردن جلسه کابینه جنگ را با وجود بازگشتش به جلسه در بخش دوم آن، بچه گانه خواند و نوشت، چگونه می توانی به کابینه کوچکی اعتماد کنی که اعضایش همانند بچه ها در مهد کودک رفتار می کنند؟ آیا فرد بالغ و مسوولی اینجا نیست که مردم را به مقررات فرابخواند؟ شما در حال جنگ هستید.

این عضو کنست در ادامه به انتقاد از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرداخت و نوشت، آیا وزیر ارتش نمی تواند همراه با معاونش که دست راستش محسوب می شود، بیاید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت الخلیج365 ، گالانت عصر شنبه جلسه کابینه جنگ را به دلیل مخالفت نتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای تنش پنهان میان نتانیاهو و گالانت؛ کابینه جنگی که مهدکودک است!

افشای تنش پنهان میان نتانیاهو و گالانت؛ کابینه جنگی که مهدکودک است!