مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 21:402024-01-06حوادث

آدم کشی برای سخن چینی!


جوان 28 ساله ای که در یک قرار مرگبار، دوست صمیمی خود را با یک ضربه کارد به قتل رسانده است، هنگام بازسازی صحنه جنایت، انگیزه این آدم کشی خیابانی را به سخن چینی خانوادگی گره زد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، حدود ساعت 13:45 شانزدهم آبان بود که علی-ب به دنبال تماس تلفنی یکی از دوستانش به محل قرار در تقاطع خیابان گاز و رسالت آمد و در کنار پیاده رو منتظر ماند.

طولی نکشید که مرتضی-ب از راه رسید و علی-ب برای احوال پرسی به طرف او حرکت کرد اما هنوز لحظاتی از این قرار دوستانه نگذشته بود که ناگهان مرتضی (جوان 28 ساله) کارد بزرگی را از زیر کاپشن خود بیرون کشید و تیغه آن را بر قلب دوست قدیمی خود فرو برد.

مجروح 35 ساله در حالی که خون از سینه اش بیرون می زد به سوی کسبه حاشیه خیابان رفت و با صدایی گرفته، ضارب فراری را به آن ها نشان داد و سپس بر سنگ فرش پیاده رو افتاد.

در همین حال یکی از مغازه داران به سرعت به سوی ضارب دوید و در حالی به او رسید که سوار بر پراید پشت چراغ قرمز مانده بود و نمی توانست از لابه لای خودروها عبور کند.

جوان مغازه دار نفس زنان مشت خود را گره کرد و او را از پشت فرمان خودرو پایین کشید.

لحظاتی بعد دیگر کسبه نیز با وی همراه شدند و در حالی از فرار ضارب جلوگیری کردند که صدای آژیر امدادگران اورژانس نیز به گوش رسید و علی-ب به مرکز درمانی شهید هاشمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدم کشی برای سخن چینی!

آدم کشی برای سخن چینی!