مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:402024-01-07سياسي

دلجویی رییس دیوان عالی کشور از مجروحان حادثه تروریستی کرمان


حجت الاسلام محمدجعفر منتظری با حضور در بیمارستان شهید باهنر و همچنین منزل یکی از مجروحان جنایت تروریستی کرمان با تعدادی از آسیب دیدگان دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری با حضور در بیمارستان شهید باهنر و همچنین منزل یکی از مجروحان جنایت تروریستی کرمان با تعدادی از آسیب دیدگان دیدار و گفت وگو کرد.

وی بعد از ورود به کرمان ابتدا به منظور عیادت یکی از مجروحین جنایت تروریستی مراسم سالگرد شهید سلیمانی که از ناحیه دست مجروح گردید، به منزل وی رفت و با تحسین روحیه ایثارگری مجروحین، ضمن آرزوی سلامتی برای وی از روند اقدامات درمانی مطلع گردید.

رییس دیوان عالی کشور در ادامه سفر به استان کرمان به منظور بررسی وضعیت مجروحان در بیمارستان شهید باهنر این شهر حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مجروحین جنایت تروریستی گلزار کرمان در این مرکز درمانی قرار گرفت و برای آنان آرزوی سلامتی کرد.

حجت الاسلام منتظری همچنین ضمن تسلیت به خانواده شهدای این جنایت تروریستی، بر استفاده از تمام امکانات و تجهیزات پزشکی برای درمان مجروحان این جنایت دلخراش تأکید کرد و افزود: مسؤولان بهداشت و درمان از هیچ اقدامی برای بهبود فوری مجروحان دریغ نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلجویی رییس دیوان عالی کشور از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

دلجویی رییس دیوان عالی کشور از مجروحان حادثه تروریستی کرمان