مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 20:252024-01-11اجتماعي

بارش برف در بیشتر راه های همدان؛ گردنه ها لغزنده و مه آلود هستند


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان: گردنه های اسدآباد در مسیر اسدآباد-همدان،گرمک در مسیر رزن-آوج، چشمه علی محمد در مسیر ملایر-اراک، دولایی در مسیر جوکار-تویسرکان و گرین در مسیر نهاوند-نورآباد از جمله گردنه هایی هستند که از امروز شاهد بارش برف در آنها بوده و هستیم.

- بارش برف در بیشتر راه های همدان؛ گردنه ها لغزنده و مه آلود هستند معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان: گردنه های اسدآباد در مسیر اسدآباد-همدان،گرمک در مسیر رزن-آوج، چشمه علی محمد در مسیر ملایر-اراک، دولایی در مسیر جوکار-تویسرکان و گرین در مسیر نهاوند-نورآباد از جمله گردنه هایی هستند که از امروز شاهد بارش برف در آنها بوده و هستیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از بارش برف در بیشتر مسیرهای ارتباطی استان به ویژه مناطق کوهستانی خبر داد و گفت: گردنه های استان نیز لغزنده و مه آلود هستند.

جواد نگاهداری در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروهای راهداری در مسیرهای ارتباطی دارای بارش برف به ویژه گردنه ها مشغول نمک پاشی و برف روبی هستند.

وی اظهار کرد: تمامی مسیرهای ارتباطی استان همدان با وجود بارش برف و باران به جز مسیر گنجنامه-تویسرکان به دلیل کاهش ایمنی و انسداد از قبل باز و تردد در آن ها جریان داررد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در بیشتر راه های همدان؛ گردنه ها لغزنده و مه آلود هستند

بارش برف در بیشتر راه های همدان؛ گردنه ها لغزنده و مه آلود هستند