مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:302023-12-31اقتصادي

کارخانه منسوجات بی بافت رزن افتتاح شد


با حضور استاندار همدان کارخانه منسوجات بی بافت رزن با سرمایه گذاری ارزی 500 هزار دلار در شهرک صنعتی این شهرستان به افتتاح و بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان با حضور استاندار همدان کارخانه منسوجات بی بافت رزن با سرمایه گذاری ارزی 500 هزار دلار در شهرک صنعتی این شهرستان به افتتاح و بهره برداری رسید.

فرماندار رزن یکشنبه 10 دی در مراسم افتتاح این طرح اظهار کرد: کارخانه منسوجات بی بافت دارای ظرفیت تولید سالانه 2500 تن بوده که با سرمایه گذاری ثابت 87 میلیارد ریال و با سرمایه گذاری ارزی 500 هزار دلار در این شهرستان احداث شده است.

علی اصغر غفاری آثار گفت: مساحت این طرح 5960 مترمربع با زیربنای 600 مترمربع با توان برق 200 کیلو وات با آب مصرفی 1000 مترمکعب در سال و با میزان سوخت مصرفی 10 هزار مترمکعب بوده و اشتغال پروانه بهره برداری این طرح 15 نفر و در ظرفیت کامل 25 نفر است.

وی بیان کرد: از ویژگی این طرح تولید منسوجات بی بافت، تشکیل لایه به روش مذاب اسپان باند با اتصال حرارتی است.

استاندار همدان همچنین در این سفر یکروزه خود به شهرستان رزن از واحد تولید ارکان لوله شهرک صنعتی این شهرستان با اشتغالزایی 140 نفر بازدید کرد.

فرماندار رزن در بازدید استاندار همدان از این طرح گفت: این واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان رزن در تولید قطعات خودرو از جمله آینه بغل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه منسوجات بی بافت رزن افتتاح شد

کارخانه منسوجات بی بافت رزن افتتاح شد