مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:302023-12-25اقتصادي

آغاز فعالیت واحد بسته بندی محصولات گلخانه ای در شهرستان بروجن


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون اولین واحد بسته بندی محصولات گلخانه ای در شهرستان بروجن با ظرفیت سالانه سه هزار و 500 تن آغاز به کار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر صبح امروز در حاشیه راه اندازی اولین واحد سورتینگ محصولات گلخانه ای چهارمحال و بختیاری، گفت: 90 هکتار گلخانه در استان آماده بهره برداری و 60 هکتار نیز در حال احداث است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش سطح گلخانه های استان، ادامه داد: با توجه به برداشت سالانه بیش از 15 هزار تن محصولات گلخانه ای ضرورت ساخت واحدهای درجه بندی محصولات در این استان بیش از پیش احساس می شد.

وی افزود: هم اکنون اولین واحد بسته بندی محصولات گلخانه ای در شهرستان بروجن با ظرفیت سالانه سه هزار و 500 تن آغاز به کار کرده است که در یک بخش آن محصول فلفل دلمه ای گلخانه های چهارمحال و بختیاری بسته بندی می شود.

برزگر اضافه کرد: این واحد بسته بندی با امتیازاتی از جمله استاندارسازی کیفی، گرفتن مجوز سازمان غذا و دارو، کد گلخانه ای و مجوز قرنطینه از سازمان حفظ نباتات کشور به صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت این واحد بسته بندی تا کنون نزدیک به یک هزار تن محصول بسته بندی و به گمرک های مرزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت واحد بسته بندی محصولات گلخانه ای در شهرستان بروجن

آغاز فعالیت واحد بسته بندی محصولات گلخانه ای در شهرستان بروجن