مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:202024-01-16حوادث

باند سرقت خودرو در غرب استان تهران متلاشی شد


فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه سارقین خودرو دستگیر شدند گفت: این سارقین از قبل خودروهای تصادفی و یا خودروهایی که دچار آتش سوزی شده بودند را با سند نمره مشابه سند خودروهای از رده خارج شده جایگزین و اقدام به فروش می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیوان عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در نشست خبری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با موضوع انهدام باند سند نمره خودرو و دستگیری سارقان طلاجات که صبح امروز در سالن جلسات ستاد غرب استان برگزار شد، اظهار کرد: در پی سلسله خبرهای مردمی به پلیس در خصوص سرقت خودروهای شخصی در غرب استان تهران تیمی از کارگاهان پلیس تشکیل و پرونده به طور جد پیگیری شد.

وی گفت: با اقدامات پلیس باند چهار نفره سارق خودرو شناسایی و دستگیر شد.

این سارقین از قبل خودروهای تصادفی و یا خودروهایی که دچار آتش سوزی شده بودند را با سند نمره مشابه سند خودروهای از رده خارج شده جایگزین و اقدام به فروش می کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه تعداد زیادی مالخر هم شناسایی شدند ادامه داد: باند 11 نفره ای که به سرقت و سند نمره خودروها فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند و جمعا 27 دستگاه خودرو که اسناد آن با خودروهای سرقتی جایگزین شده بود شناسایی و توقیف شد و پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سرقت خودرو در غرب استان تهران متلاشی شد

باند سرقت خودرو در غرب استان تهران متلاشی شد