مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:302023-12-23سياسي

تحول در شبکه برق روستایی استان اردبیل با طرح بهارستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، طرح جهادی بهسازی شبکه برق روستایی موسوم به بهارستان را یکی از طرح های مهم و ضروری شرکت توانیر دانست که از سال 1400 در تعدادی از روستاهای استان اردبیل اجرا شده و به همت تلاشگران عرصه برق استان اردبیل کارنامه موفقی ثبت .

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، طرح جهادی بهسازی شبکه برق روستایی موسوم به بهارستان را یکی از طرح های مهم و ضروری شرکت توانیر دانست که از سال 1400 در تعدادی از روستاهای استان اردبیل اجرا شده و به همت تلاشگران عرصه برق استان اردبیل کارنامه موفقی ثبت شده و رضایت و آسایش اهالی را به دنبال داشته است.

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل حسین قدیمی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به وضعیت جغرافیایی و طبیعی استان اردبیل، این استان یکی از مناطق چهار فصل کشور محسوب می شود که همواره تابستان های شمال و جنوب استان، اختلاف دمای فاحشی را ثبت کرده و این عوامل سبب شده پیک مصرف برق در برخی مناطق استان زودتر از موعد کلید بخورد.

وی عنوان کرد: از آنجاییکه نزدیک به نصف جمعیت استان در روستاها ساکن بوده و به کشاورزی و دامداری مشغول هستند، توجه و بهبود زیرساخت های شبکه برق روستایی، یکی از واجبات خدمات رسانی به اهالی استان بوده و شرکت توزیع نیروی برق است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در شبکه برق روستایی استان اردبیل با طرح بهارستان

تحول در شبکه برق روستایی استان اردبیل با طرح بهارستان