مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:052023-12-26دانش

خسروپناه: پژوهشگاه ها در رصد مسائل به شورای عالی انقلاب فرهنگی کمک کنند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار مشارکت پژوهشگاه ها در تدوین اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی شد و گفت: پژوهشگاه های تخصصی باید در میزهای تخصصی ستادهای چهارگانه شورا فعالیت داشته باشند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با رؤسای پژوهشگاه های کشور گفت: یکی از اشکالات مدیریتی این است جلسات متعدد برگزار می شود اما مسائل حل نمی شود باید به فکر حل مسائل باشیم ولو اینکه همه مسائل حل نشود و تعدادی حل شوند.

وی از رؤسای پژوهشگاه ها درخواست کرد که برای معرفی دقیق پژوهشگاه های تحت مدیریت خود، محتواهای جذاب تولید کنند و در اختیار دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دهند تا شناخت از پژوهشگاه ها با اطلاعات کافی صورت گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مشکلات پژوهشگاه ها را به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم بندی کرد و گفت: باید برای این مشکلات راه حل پیدا و به نهادهای مربوطه ارائه شود.

خسروپناه برای پیگیری مشکلات پژوهشگاه ها از مسؤولان مربوطه اعلام آمادگی کرد و ادامه داد: اگر برخی از مشکلات با تدوین ضابطه ها حل می شود می توان از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کرد و ضابطه مورد نیاز را به تصویب اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: پژوهشگاه ها در رصد مسائل به شورای عالی انقلاب فرهنگی کمک کنند

خسروپناه: پژوهشگاه ها در رصد مسائل به شورای عالی انقلاب فرهنگی کمک کنند