مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:052024-01-17سياسي

تدوین سند رسانه ای ویژه معلولین در رسانه ملی + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حاشیه اکران انیمیشن مسافری از گانورا مهندس پرگیر مدیر تامین برنامه شبکه سلامت در خصوص تدوین سند رسانه ای ویژه معلولین در رسانه ملی به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: - پرگیر: درحال تدوین پیش نویش سند رسانه ای با موضوع مناسب سازی تولیدات رسانه ای ویژه ی معلولین هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی  گفت: در شبکه سلامت شورای سیاست گذاری سلامت متولی برنامه ریزی های مختلف حوزه سلامت در معاونت سیما است.

ذیل این شورای سیاست گذاری سلامت، کمیته معلولین راه اندازی شده و در دوسال گذشته سعی کردیم شبکه سلامت را به عنوان آشیانه ی رسانه ای معلولین بدانیم و برنامه های ویژه آنان را در انجا تولید کنیم.

وی در خصوص روند تدوین این سند رسانه ای گفت: به مرور زمان متوجه شدیم که در بحث معلولین مواد رسانه ای کمی لحاظ و یا کم توجهی هایی می شود؛ و یا در بحث تولید سریال و انیمیشن یا برنامه ها مناسب سازی نمی شود.

به جهت اینکه این حلقه ی مفقوده را حل کنیم برمبنای قانون حمایت از معلولین که در مجلس مصوب شده بود با دبیران شبکه ملی افراد دارای معلولیت جلسه ای گذاشتیم و پیش نویس هایی از این دوستان گرفتیم.

وی افزود: درواقع شرح وظایفی که برای ارگان های مختلف در نظر گرفته شده بود تا بحث مناسب سازی تولیدات ویژه معلولین را ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند رسانه ای ویژه معلولین در رسانه ملی + فیلم

تدوین سند رسانه ای ویژه معلولین در رسانه ملی + فیلم