مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 08:352023-12-27دانش

دانشگاه کشاورزی خوزستان با 6 دانشگاه خارجی همکاری می کند


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از انعقاد تفاهم نامه هایی در راستای توسعه همکاری های بین المللی این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از انعقاد تفاهم نامه هایی در راستای توسعه همکاری های بین المللی این دانشگاه خبر داد.

دکتر جمال فیاضی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای دیپلماسی علمی و تقویت بعد بین المللی دانشگاه و با هدف گسترش همکاری های علمی بین المللی و تبادل استاد و دانشجو، با شش دانشگاه از پنج کشور چین، روسیه، ارمنستان، برزیل و عراق سند همکاری و تفاهم نامه هایی منعقد شده است.

وی افزود: در این خصوص، دیدارها و جلساتی به صورت حضوری و مجازی با چندین کشور انجام شده و هیات هایی نیز برای آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل بالفعل و بالقوه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از این دانشگاه بازدید کرده اند.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: این تفاهم نامه ها به منظور تسهیل فرآیند پذیرش دانشجویان در دانشگاه های خارج از کشور و صرفه جویی در هزینه های تحصیلی و فرصت های مطالعاتی و همچنین کسب امتیازاتی برای دانشگاه منعقد می شود.

وی بیان کرد: ما دید خوبی نسبت به این قضیه داریم و علاوه بر فرستادن دانشجو، تمایل به جذب دانشجویان بین المللی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کشاورزی خوزستان با 6 دانشگاه خارجی همکاری می کند

دانشگاه کشاورزی خوزستان با 6 دانشگاه خارجی همکاری می کند