مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:252023-12-24سياسي

دو عضو جدید شورای فرهنگ عمومی کشور چه کسانی هستند؟


علیرضا شجاعی زند و علیرضا مختارپور قهرودی با پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابلاغ رییس جمهور به عنوان اعضای جدید و حقیقی شورای فرهنگ عمومی کشور جایگزین مرحوم عماد افروغ و وحید جلیلی شدند.

- علیرضا شجاعی زند و علیرضا مختارپور قهرودی با پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابلاغ رییس جمهور به عنوان اعضای جدید و حقیقی شورای فرهنگ عمومی کشور جایگزین مرحوم عماد افروغ و وحید جلیلی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس ماده 9 آیین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی با پیشنهاد محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور، دو نفر از اعضای حقیقی جدید شورای فرهنگ عمومی معرفی شدند.

علیرضا شجاعی زند و علیرضا مختارپور قهرودی به عنوان اعضای جدید و حقیقی شورای فرهنگ عمومی کشور جایگزین مرحوم عماد افروغ و وحید جلیلی شدند.

معرفی دو نفر از اعضای حقیقی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان شخصیت فرهنگی و هنری در جلسه 890 شورای عالی انقلاب فرهنگی 16 آذر 1402 به تصویب رسید و از سوی رییس جمهور به شورای فرهنگ عمومی ابلاغ شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو عضو جدید شورای فرهنگ عمومی کشور چه کسانی هستند؟

دو عضو جدید شورای فرهنگ عمومی کشور چه کسانی هستند؟