مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:452024-01-09اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر وقت امروز (19 دی) و افزایش محسوس دما در شمال کشور خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر وقت امروز (19 دی) و افزایش محسوس دما در شمال کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز (19 دی) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود و اواخر وقت با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان بارش باران و برف و وزش باد رخ می دهد.

وی افزود: چهارشنبه (20 دی) با تقویت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز و پنجشنبه(21 دی) علاوه بر مناطق ذکر شده در سواحل شرقی دریای خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و بخش هایی از مرکز کشور بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: جمعه(22 دی) در نواحی جنوب غرب، غرب، بخش هایی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه جنوبی البرز مرکزی و دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و شنبه(23 دی) در شمال غرب و غرب کشور بارش و وزش باد شدید موقت ادامه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب

ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب