مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:552024-01-20سياسي

برگزاری مهمانی 12 کیلومتری با ظرفیت مردمی از کل ایران در قم


معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم فرهنگ استفاده از ظرفیت مردمی را بزرگ ترین افتخارات نظام دانست و گفت: در ایام نیمه شعبان افتخار داریم که مهمانی 12 کیلومتری با ظرفیت مردمی از کل ایران در قم برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابوالقاسم مقیمی شب گذشته در مراسم تجلیل از فعالان مردمی نیمه شعبان که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد با بیان اینکه خادمی بارگاه و سرای منتسب به حضرت مهدی(عج) در مسجد مقدس جمکران افتخاری ارزنده است بیان کرد: از تولیت مسجد مقدس جمکران که تسهیل گری برای حضور زائران و فعالیت موکب ها را در دستور کار قرار داده اند، تقدیر و تشکر می کنیم.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم افزود: فرهنگ استفاده از ظرفیت مردمی از بزرگ ترین افتخاراتی است که به مدد کلام مقام معظم رهبری در مجموعه های مختلف جاری و ساری شده و تسهیل گری بین دستگاه ها و مردم سرعت بیشتری گرفته است.

وی با بیان اینکه در ایام نیمه شعبان افتخار داریم که مهمانی 12 کیلومتری با ظرفیت مردمی از کل ایران برگزار کنیم گفت: ستاد نیمه شعبان در استانداری تشکیل شده است و دو جلسه ستاد ملی نیمه شعبان نیز برگزار شده است، همچنین به دنبال تشکیل کارگروه ملی زیارت با هدف تسهیل خدمت رسانی به زائران هستیم و امیدواریم که بتوانیم هرچه زود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مهمانی 12 کیلومتری با ظرفیت مردمی از کل ایران در قم

برگزاری مهمانی 12 کیلومتری با ظرفیت مردمی از کل ایران در قم