مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:002024-01-07سياسي

رشد مشارکت انتخابات پیش رو در شیب مناسبی قرار گرفته است


نظرسنجی ها حاکی از آن است که رشد مشارکت انتخابات پیش رو در شیب مناسبی قرار گرفته است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: نظرسنجی ها حاکی از آن است که رشد مشارکت انتخابات پیش رو در شیب مناسبی قرار گرفته است.

فرهاد زیویار امروز هفدهم دی ماه در شورای اداری استان که در محل سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه چهار مولفه راهبردی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای برگزاری انتخابات رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت است، بیان کرد: مسئولان تلاش کنند این چهار مولفه در برگزاری انتخابات محقق شود.

وی خط مقدم سلامت در انتخابات را قوه قضاییه برشمرد و با بیان اینکه تامین مشارکت و امنیت انتخابات برعهده ستاد انتخابات است و نقش تمامی ارکان در برگزاری انتخابات بسیار اهمیت دارد، افزود: در راستای عدالت در تبلیغات باید امکانات دستگاه های دولتی به ویژه صداوسیما به صورت یکسان در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار دهد و هیچ کاندیدایی بر دیگری ارجحیت ندارد و تمامی امکانات دستگاه ها باید به صورت عادلانه برای انتخابات و تبلیغات به کار گرفته شود.

زیویار به رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و با تاکید براینکه ماحصل مبارزات هزار و چندصد ساله مردم برای رسیدن به حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی است که توفیق حکومت مبتنی بر مردم سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد مشارکت انتخابات پیش رو در شیب مناسبی قرار گرفته است

رشد مشارکت انتخابات پیش رو در شیب مناسبی قرار گرفته است