مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:502023-12-23بين الملل

نظامی صهیونیست: از ترس اتفاقات غزه دچار شب ادراری شده ام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آویخای لوی نظامی صهیونیست که در کنفرانس مطبوعاتی تحولات مربوط به جنگ غزه را با خشم و وحشت شدیدی بیان می کرد، - یک نظامی صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی از مشکلات فراوان شخصی بعد از بازگشت از غزه از جمله شب ادراری و اعتیاد به مصرف مشروبات الکلی در نتیجه ترس از جنگ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آویخای لوی نظامی صهیونیست که در کنفرانس مطبوعاتی تحولات مربوط به جنگ غزه را با خشم و وحشت شدیدی بیان می کرد، از ترس و نگرانی های آنچه که در جریان جنگ در نوار غزه دیده بود، سخن گفت.

وی در این رابطه تصریح کرد: شب ها از ترس خودم را خیس می کنم و فقط با افراط در مصرف مشروبات الکلی در طول روز می توانم خواب شبانه داشته باشم.

این نظامی صهیونیست با اشاره به اینکه همچنان تصور می کند در جنگ حضور دارد، گفت: هنوز هم خمپاره ها را بالای سر خودم می بینم و گلوله های آر پی جی را می بینم که از روی سرم عبور می کنند.

همچنان خود را داخل یک بلدوزر می بینم که در حال مبارزه هستم و بوی جنازه های اطراف را استشمام می کنم و مجروحان را جمع آوری می کنم.

وی که در این سخنان بسیار وحشت زده به نظر می رسید خطاب به حاضران گفت: شما کجا هستید؟ از افراد معلول جدید سخن می گویید؟ در حالی که ده ها نفر از این افراد کاملاً رها شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامی صهیونیست: از ترس اتفاقات غزه دچار شب ادراری شده ام

نظامی صهیونیست: از ترس اتفاقات غزه دچار شب ادراری شده ام