مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 22:452024-01-20بين الملل

چهره واقعی جنگ غزه را در رسانه ها نمی بینیم


یک نشریه آمریکایی در گزارشی درباره نحوه پوشش اخبار جنگ علیه غزه در رسانه ها خاطرنشان کرد: آنچه در رسانه های ایالات متحده درباره واقعیات جاری جنگ در غزه به تصویر کشیده و گفته می شود با آنچه در واقعیت در حال رخ دادن است تفاوت بسیار زیادی دارد، - یک نشریه آمریکایی در گزارشی درباره نحوه پوشش اخبار جنگ علیه غزه در رسانه ها خاطرنشان کرد: آنچه در رسانه های ایالات متحده درباره واقعیات جاری جنگ در غزه به تصویر کشیده و گفته می شود با آنچه در واقعیت در حال رخ دادن است تفاوت بسیار زیادی دارد، بنابراین حقیقت جنگ در غزه برای عموم مردم، به ویژه در آمریکا نادیده باقی می ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تصاویر و روایت رسانه ها سال های نوری دورتر از آنچه واقعاً در یک منطقه جنگی در حال رخ دادن است به ما می رسند.

بنابراین، آنچه در رسانه ها مشاهده می شود با آنچه واقعیت دارد بسیار متفاوت است.

و اگر باور یا تصورات ناخودآگاهی مبنی بر این وجود داشته باشد که رسانه ها واقعیت های جنگ را منتقل می کنند، این واقعیت ها بیش از پیش پنهان باقی می ماند.

نشریه سالن با این مقدمه نوشت: از این رو، به راحتی می توان به این توهم افتاد که وقتی اخبار مربوط به جنگ غزه را می بینیم، واقعاً شاهد جنگ هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره واقعی جنگ غزه را در رسانه ها نمی بینیم

چهره واقعی جنگ غزه را در رسانه ها نمی بینیم