مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:202024-01-10سياسي

کاندیدها هزینه های مالی خود را به ستاد مرکزی گزارش دهند


سخنگوی ستاد انتخابات کشور با تأکید بر ضرورت توجه به شفافیت مالی نامزدهای انتخاباتی گفت: نامزدها تمام هزینه کردهای مالی خود به ویژه تبلیغات انتخاباتی را به ستاد گزارش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور ظهر امروز در نشست ویژه انتخابات گیلان و در سالن شهید انصاری استانداری با تأکید بر ضرورت توجه به شفافیت مالی نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: نامزدها تمام هزینه کردهای مالی خود ویژه تبلیغات انتخاباتی را به ستاد گزارش دهند.

  وی مهم ترین اولویت امروز کشور را برپایی انتخاباتی پرشور دانست و گفت: اولویت امروز کشور برگزاری انتخابات است، لذا دستگاه ها و نهادها تمام تمرکزشان را برای برپایی انتخابات معطوف کنند.

  سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به نقش مهم صداوسیما در برگزاری انتخاباتی پرشور بیان کرد: کانال تلویزیونی حوزه انتخابیه ویژه انتخابات از سوی صدا و سیما طراحی شده که به طرح و برنامه های نامزدها می پردازد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

  اسلامی با اشاره به هدف خود از سفر به گیلان گفت: هدف بنده از سفر به گیلان، بررسی وضعیت ستاد انتخاباتی این استان بوده و تمامی ایرادات و شعف های احتمالی برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدها هزینه های مالی خود را به ستاد مرکزی گزارش دهند

کاندیدها هزینه های مالی خود را به ستاد مرکزی گزارش دهند