مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:212024-01-10اقتصادي

جزییات مصوبه در دست بررسی دولت برای واردات خودرو به مناطق آزاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، حجت الله عبدالملکی عصر امروز در حاشیه افتتاح 2 طرح سرمایه گذاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هزار بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با 900 هزار میلیارد تومان (20 میلیارد یورو) تولید و در حال انجام است، اظهار کرد: این بسته های سرمایه گذاری که شامل مطالعات امکان سنجی اقتصادی، تأمین زمین، آب، برق، گاز و زیرساخت مورد نیاز برای هر پروژه و مجوزهای بی نامی که برای هر پروژه می شود.

  وی با بیان اینکه این بسته های سرمایه گذاری موجب شد توجه سرمایه گذاران به این مناطق جلب شود، گفت: حدود 180 بسته از این تعداد هزار بسته متقاضی خود را پیدا کرده و تعداد بیشتری نیز طرح های مورد نیاز خود را اعلام کرده اند.

  به گفته دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، با توجه به نام گذاری امسال به سال مهار تورم و رشد تولید است، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کارنامه و جهش خوبی را در حوزه سرمایه گذاری و خواهند داشت.

  عبدالملکی یکی از پروژه های راهبردی کشور در بحث زیرساختی را اتصال دریای خزر به خلیج فارس دانست و تصریح کرد: این پروژه که موسوم به پروژه اتصال دریا به دریا است در دولت سیزدهم در حال پیشرفت است و قطعه آخر آن اتصال راه آهن رشت به کاسپین در داخل منطقه آزاد انزلی که مراحل پایانی را طی می کند امروز مورد بازدید قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصوبه در دست بررسی دولت برای واردات خودرو به مناطق آزاد

جزییات مصوبه در دست بررسی دولت برای واردات خودرو به مناطق آزاد