مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:412023-12-29اجتماعي

استقرار موقت پایگاه خونگیری برای شهروندان سنقروکلیایی


سعید عمرانی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سنقروکلیایی گفت: جمعیت هلال احمر سنقروکلیایی شنبه 9 دیماه 1402 آماده خونگیری از شهروندان است.

- سعید عمرانی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سنقروکلیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه ضمن اشاره به اهمیت اهدای خون و فرآورده های آن به عنوان ناجی زندگی بسیاری از بیماران اظهار داشت: نیاز به خون در حوادث و سوانح گوناگون همانند تصادفات رانندگی، سوختگی ها و اعمال جراحی نظیر جراحی قلب و .

ازجمله نیازهای روزانه مراکز بیمارستانی هست.

وی در خصوص مهم ترین هدف انتقال خود در ایران افزود: تأمین خون و فرآورده های سالم آن با بهترین کیفیت استاندارد مطابق با موازین تعیین شده بین المللی برای بیماران و نیازمندان و همچنین ترویج طب انتقال خون از مهم ترین اهداف انتقال خون در میهن اسلامی ایران می توان نام برد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سنقروکلیایی اشاره ای به سن اهدا دهندگان خون تصریح کرد: بر اساس اطلاعات ارائه شده از طرف سازمان انتقال خون کشور، افرادی که تصمیم دارند خون اهداء کنند باید سن آن ها بین 18 تا 60 سال و حداقل وزن باید 50 کیلو گرم باشد.

وی ادامه داد: در این راستا اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه شنبه 9 دی ماه 1402 در محل جنب مسجدالنبی پایانه سنقر نرسیده به آموزشگاه رانندگی بهاران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار موقت پایگاه خونگیری برای شهروندان سنقروکلیایی

استقرار موقت پایگاه خونگیری برای شهروندان سنقروکلیایی