مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:452024-01-06سياسي

تقویت اقتصاد ملی با شیوه های نوین توسعه اقتصاد دریامحور


استاندار گیلان با بیان اینکه استفاده از صنایع نوین و دانش بنیان ضرورت توسعه اقتصاد دریامحور است، تاکید کرد: بهره مندی از منابع ارزشمند دریا باید از حالت سنتی خارج شده و با شیوه های نوین به تقویت اقتصاد ملی منتهی شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه استفاده از صنایع نوین و دانش بنیان ضرورت توسعه اقتصاد دریامحور است، تاکید کرد: بهره مندی از منابع ارزشمند دریا باید از حالت سنتی خارج شده و با شیوه های نوین به تقویت اقتصاد ملی منتهی شود.

اسدالله عباسی امروز، 16 دی ماه در نشست ستاد اجرایی تقویت اقتصاد دریامحور گیلان، ضمن محکومیت مجدد اقدام ناجوانمردانه تروریستی در گلزار شهدای کرمان و به شهادت رساندن جمعی از هم وطنان بی گناهمان؛ بر لزوم برنامه ریزی دقیق و علمی همراه با تشریک مساعی مجموع دست اندرکاران اجرایی و دانشگاهی در حوزه تقویت اقتصاد دریامحور و ارتباط صنعت و دانشگاه تاکید کرد و افزود: تکمیل زنجیره تولید تا بازار مصرف و صادرات، از الزاماتی است که در بستر بهره گیری از اقتصاد دریامحور میسر می شود.

وی ادامه داد: این مهم باید با توسعه و ارتقای زیرساخت های حوزه دریا و تجارت دریایی ریل گذاری شود تا اهداف پیش بینی شده در سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد دریامحور هرچه سریع تر تحقق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اقتصاد ملی با شیوه های نوین توسعه اقتصاد دریامحور

تقویت اقتصاد ملی با شیوه های نوین توسعه اقتصاد دریامحور