مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:252024-01-03اقتصادي

گردشگری تبدیل به عامل اصلی پیشرفت کشورها شده است


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به نقش گردشگری در ایجاد اشتغال و کسب درآمد صادراتی، این صنعت را عامل اصلی پیشرفت کشورها دانست.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به نقش گردشگری در ایجاد اشتغال و کسب درآمد صادراتی، این صنعت را عامل اصلی پیشرفت کشورها دانست.

محسن نهاوندی امروز، 13 دی ماه در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی پیرامون اهمیت و جایگاه برگزاری نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی گفت: امروزه گردشگری از طریق ایجاد شغل و کسب درآمد صادراتی به یک عامل اصلی پیشرفت کشورها و توسعه زیرساخت های آن ها تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: طی 6 دهه گذشته گردشگری یک توسعه و تنوع پیوسته را تجربه کرده و به یکی از بزرگ ترین بخش های اقتصادی در جهان تبدیل شده است.

نهاوندی بیان کرد: نمایشگاه گردشگری پارس یک آیینه تمام نما از فرهنگ، هنر و تاریخ یک ملت است که با وجود تفاوت ها در آداب و رسوم در کنار یکدیگر جمع شده اند تا علاوه بر تاکید بر اصل اتحاد و یکپارچگی بار دیگر تاریخ و فرهنگ غنی میهن عزیزمان ایران را در معرض دید قرار دهند.

وی با اشاره به حضور میهمانان خارجی از بیش از ده کشور دنیا در این رویداد تصریح کرد: رسالت اصلی این نمایشگاه تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری تبدیل به عامل اصلی پیشرفت کشورها شده است

گردشگری تبدیل به عامل اصلی پیشرفت کشورها شده است