مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:352024-01-17سياسي

مردم کردستان به احقاق حقوق عامه استان کمک می کنند


انگاره های ناصحیح نسبت به مردم استان کردستان باید از افکار عمومی زدوده شود، چرا که این امر به عملی شدن احقاق حقوق عامه به استان کمک می کند.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: انگاره های ناصحیح نسبت به مردم استان کردستان باید از افکار عمومی زدوده شود، چرا که این امر به عملی شدن احقاق حقوق عامه به استان کمک می کند.

زارعی کوشا امروز چهارشنبه در نخستین همایش استانی اندیشه های قضایی مقام معظم رهبری که در دانشگاه کردستان برگزار شد، با بیان اینکه جامعیت اندیشه مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف قابل تأمل و بسیار ارزنده است اظهار کرد: استحکام فکری مقام معظم رهبری از ابتدای انقلاب تا کنون نعمت بزرگی است که باید حفظ شود.

وی افزود: صحبت از دولت اسلامی به معنای ساختار اداری موجود بر اساس موازین دین مبین اسلام است که بخش مهم آن حوزه قضا بوده و محور عدالت را در جامعه بر عهده دارد.

استاندار کردستان، ایجاد سه قوه در انقلاب اسلامی را با مفهوم و تحقق عدالت ذکر کرد و ادامه داد: اقدامات این سه قوه با هم تکاملی بوده و توجه و تقویت آن هدف عالی جمهوری اسلامی را محقق می کند.

وی، ادامه داد: نقش قوه قضاییه با همه دستگاه های زیر مجموعه که وظیفه نظارت و پیشگیری را عهده دارند پیشگیری با سامان دادن سامانه ها محقق می شود نه با مقاله و سخن گفتن، لذا بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کردستان به احقاق حقوق عامه استان کمک می کنند

مردم کردستان به احقاق حقوق عامه استان کمک می کنند