مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:352024-01-18سياسي

زیرساخت های فناوری و اطلاعت انتخابات در یزد فراهم است


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد گفت: زیرساخت های فناوری اطلاعات یزد برای انتخابات اسفندماه فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مرتضی صابری با بیان اینکه زیرساخت های فناوری اطلاعات برای برگزاری انتخابات اسفندماه در استان به صورت نیمه مکانیزه فراهم است، اظهار کرد: استعلام احراز هویت افراد در انتخابات پیش رو با دیگر مدارک هویتی نیز فراهم شده است.

وی افزود: کمیته فناوری اطلاعات انتخابات در استان همزمان با تشکیل ستاد انتخابات استان شکل گرفت و به موازات آن در شهرستان ها نیز این کمیته ایجاد و فعالیت خود را آغاز کرده است.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: زیرساخت های مناسبی برای ارتباط فرمانداری ها و بخشداری ها فراهم شده و هم اکنون همکاران ما در فرمانداری های استان تست شعب اخذ رای از لحاظ بستر ارتباطی سیار و ثابت انجام داده اند و برنامه ریزی کامل برای آموزش کاربران رایانه شعب انجام شده که تا پایان بهمن ماه آموزش کامل کاربران انجام خواهد شد.

صابری گفت: مطابق با قانون جدید انتخابات، استعلام رای دهندگان به صورت آنلاین و برخط در همه شعب انجام خواهد شد و افراد با داشتن 5 مدرک هویتی دیگر علاوه برشناسنامه نیز فراهم خواهد بود و الزامی به همراه داشتن شناسنامه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های فناوری و اطلاعت انتخابات در یزد فراهم است

زیرساخت های فناوری و اطلاعت انتخابات در یزد فراهم است