مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:102024-01-06اقتصادي

تشکیل 6 شورای آبزی پروری در سطح کشور


معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران گفت: یکی از افتخارات سازمان برای ارتقاء نقش استان ها در سیاست گذاری و تصمیم سازی تشکیل شوراهای منطقه ای آبزی پروری است.

- ایسنا/لرستان معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران گفت: یکی از افتخارات سازمان برای ارتقاء نقش استان ها در سیاست گذاری و تصمیم سازی تشکیل شوراهای منطقه ای آبزی پروری است.

مهدی شکوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از افتخارات سازمان شیلات ایران برای ارتقاء نقش استان ها در سیاست گذاری و تصمیم سازی تشکیل شوراهای منطقه ای آبزی پروری بوده که شش منطقه را در بر می گیرد.

وی افزود: در هرکدام از این شوذاهای منطقه ای به طور متوسط پنج استان حضور دارند و استان های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، ایلام، همدان و لرستان شورای منطقه 2 را تشکیل می دهند.

شکوری یادآور شد: در لرستان نیز جلسه خوبی داشتیم که مدیران شیلات استان ها حول سه محور کاری بیمه ماهیان قزل آلا، توسعه ماهیان خاویاری و تخلفات آبزی پروری صحبت کردند.

این مسئول اضافه کرد: تصمیمات گرفته شده در شوراهای منطقه ای به ریاست سازمان شیلات ایران منعکس خواهد شد که یا اجرا خواهند شد یا نیاز به تصویب در حوزه بالاتر داشته و در کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی و بهره برداری آبزی پروری مطرح می شوند که پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 6 شورای آبزی پروری در سطح کشور

تشکیل 6 شورای آبزی پروری در سطح کشور