مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:402024-01-09اقتصادي

اعطای 74 میلیارد تومان به شتابدهنده های دانش بنیان/جزییات 3 دسته حمایت


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه بسته حمایتی این صندوق از شتابدهنده ها شامل سه بخش تسهیلات، توانمندسازی و سرمایه گذاری می شود، - معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه بسته حمایتی این صندوق از شتابدهنده ها شامل سه بخش تسهیلات، توانمندسازی و سرمایه گذاری می شود، گفت: بودجه مصوب مربوط به شتابدهنده های دانش بنیان در بازه زمانی 5 ساله، 243 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیاوش ملکی فر در دومین روز از گردهمایی بزرگ شتابدهنده های تخصصی نوآور که در محل ساختمان معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: با شعار هر ایرانی یک شتابدهنده، امروز 164 شتابدهنده دانش بنیان در کشور تشکیل شده است.

وی افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی یک نهاد مالی است که از 5 سال قبل حمایت از شتابدهنده های دانش بنیان را در دستور کار قرار داده، ولی ما همواره مشکلی با این مجموعه ها داریم و هم اکنون هم داریم که این است که صندوق تنها از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند.

ملکی فر از شتابدهنده ها به عنوان کسب و کارهای دیر بازده یاد کرد و ادامه داد: این امر مشکلاتی را در صندوق ایجاد کرده، ولی ما راهکارهایی را برای آن ارائه داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 74 میلیارد تومان به شتابدهنده های دانش بنیان/جزییات 3 دسته حمایت

اعطای 74 میلیارد تومان به شتابدهنده های دانش بنیان/جزییات 3 دسته حمایت