مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:102023-12-25حوادث

پایان سرقت از منازل 6 استان کشور


فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره ای که علاوه بر سرقت از منازل شهر اصفهان در 5 استان نیز مرتکب سرقت شده بودند، خبر داد.

- سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به دنبال شکایت یکی از شهروندان اصفهانی مبنی بر سرقت اموال از منزل وی موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود نهایتاً رد پای باندی 4 نفره از سارقان سابقه دار و غیربومی را در این سرقت به دست آورده و آنها را در رصد هوشمندانه خود قرار دادند.

علینقیان پور گفت: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مشخص شد سارقان برای ارتکاب سرقت به استان تهران رفتند که سریعا با هماهنگی قضایی کارآگاهان به این استان اعزام و در یک عملیات ضربتی هر 4 نفر سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز 5 میلیارد ریال طلاجات که از منزلی در استان تهران سرقت شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به اصفهان در تحقیقات صورت گرفته به 15 فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سرقت از منازل 6 استان کشور

پایان سرقت از منازل 6 استان کشور