مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 18:002024-01-17سياسي

آغاز دومین رویداد فناوران البرز/ضرورت هدایت وقف به سمت علم و فناوری


دومین رویداد فناوران البرز در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری آغاز شد تا پس از دو روز برترین های بخش نوآوران و مخترعان در جایزه البرز 1403 مشخص شوند.

- دومین رویداد فناوران البرز در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری آغاز شد تا پس از دو روز برترین های بخش نوآوران و مخترعان در جایزه البرز 1403 مشخص شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین رویداد فناوران البرز همراه با برگزاری فرآیند داوری در بخش فناور جایزه البرز 1402 امروز چهارشنبه، 27 دی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

حیدر ارشدی، مدیرعامل بنیاد البرز در این رویداد، بیان کرد: تحول در فرآیند انتخاب فناوران و مخترعان صورت گرفت؛ در سال جاری قریب به 200 طرح ارسال شد که از این مجموعه 30 طرح نهایی و همسو با شرایط مدنظر انتخاب شدند که در نمایشگاه دو روزه دستاوردهای خود را عرضه می کنند.

وی ادامه داد: طرح ها در پنج بخش داوری می شوند و فرآیند داوری تا عصر فردا طول می کشد تا برترین های جایزه البرز در این بخش برای معرفی در همایش جایزه البرز در اردیبهشت ماه 1403 مشخص شوند.

سیاوش ملکی فر- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری نیز در این رویداد با بیان اینکه در صندوق تلاش بر تعمیق روابط با نوآوران و فناوران است، اظهار کرد: اقتصاد دانش بنیان به مرزهای ایران محدود نمی شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین رویداد فناوران البرز/ضرورت هدایت وقف به سمت علم و فناوری

آغاز دومین رویداد فناوران البرز/ضرورت هدایت وقف به سمت علم و فناوری