مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:302024-01-03سياسي

توازن در کشور بین استان ها برقرار نیست


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه توازن در کشور بین استان ها برقرار نیست، اظهار کرد: هزینه هایی که برای استان های توسعه یافته اختصاص داده می شود در مسیر توازن بین استان ها نیست.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه توازن در کشور بین استان ها برقرار نیست، اظهار کرد: هزینه هایی که برای استان های توسعه یافته اختصاص داده می شود در مسیر توازن بین استان ها نیست.

آیت الله عاملی در دیدار با محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور ضمن قدردانی از حضور وی در استان اردبیل اظهار کرد: سفرهای مسئولین ارشد دولت به استان ها هر چه بیشتر باشد به نفع استان هایی است که از جهات عدیده از عدم توسعه رنج می برند.

توازن در کشور بین استان ها برقرار نیست و هزینه هایی که برای استان های توسعه یافته اختصاص داده می شود در مسیر توازن بین استان ها نیست.

یک علت اصلی هم این است که به طور مثال استانی 20 نماینده دارد وقتی بر وزارت خانه ای متمرکز می شوند وزیر مربوط تسلیم می شود و استانی که 7 نماینده دارد طبیعی است که به این سادگی به حرف آنها گوش نمی دهند! و شما می دانید که در تقسیم امکانات کشور کثرت نمایندگان بی تاثیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توازن در کشور بین استان ها برقرار نیست

توازن در کشور بین استان ها برقرار نیست