مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 19:352024-01-13بين الملل

کشتی جنگی آلمان به دریای سرخ می رود


یک روزنامه آلمانی امروز (شنبه) گزارش داد که برلین قصد دارد با اعزام ناوچه «هسن» به دریای سرخ، به ماموریت آتی کشورهای اتحادیه اروپا در منطقه بپیوندد.

- یک روزنامه آلمانی امروز (شنبه) گزارش داد که برلین قصد دارد با اعزام ناوچه هسن به دریای سرخ، به ماموریت آتی کشورهای اتحادیه اروپا در منطقه بپیوندد.

یک روزنامه آلمانی گزارش داد که برلین قصد دارد یک ناوچه نیروی دریایی خود را برای مقابله با حملات ارتش یمن در دریای سرخ، در ماه میلادی آینده به منطقه اعزام کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک روزنامه آلمانی امروز (شنبه) گزارش داد که برلین قصد دارد با اعزام ناوچه هسن به دریای سرخ، به ماموریت آتی کشورهای اتحادیه اروپا در منطقه بپیوندد.

  این ناوچه آلمانی به موشک های ضدهواپیما، سامانه تجسس راداری و بالگردهای تهاجمی مجهز بوده و تا پیش از این به مدت شش ماه در شمالگان و دریای شمال در تمرینات ناتو حضور داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، اتحادیه اروپا قرار است در نشست وزرای خارجه این اتحادیه در 19 فوریه تصمیم نهایی خود را درباره حضور در دریای سرخ اعلام کند و ناوچه هسن نیز به این ائتلاف خواهد پیوست.

  در روز دوشنبه هفته گذشته سخنگوی ارشد امور خارجه اتحادیه اروپا گفت که جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا قصد دارد رایزنی هایی با کشورهای عضو این ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی جنگی آلمان به دریای سرخ می رود

کشتی جنگی آلمان به دریای سرخ می رود