مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:552024-01-07سياسي

استاندار لرستان: امکانات دولتی عادلانه در اختیار همه کاندیداها قرار گیرد


استاندار لرستان با تاکید بر رعایت عدالت در تبلیغات انتخاباتی از سوی دولت، گفت: امکانات دولتی و صدا و سیما باید به صورت عادلانه در اختیار همه نامزدها قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان لرستان برگزار شد، رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت چهار مولفه راهبردی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد را مصداق چهار چرخ مهم برای برگزاری انتخابات عنوان کرد و افزود: هر کدام از این مولفه ها مورد توجه قرار نگیرد مولفه های دیگر ناقص هستند.

وی با بیان اینکه نظام ما مبتنی بر مردم سالاری دینی است، گفت: همه در مقابل برگزاری انتخاباتی سالم و مبتنی بر مردم سالاری دینی مسوول هستیم.

استاندار لرستان با تاکید بر رعایت عدالت در تبلیغات انتخاباتی از سوی دولت، خاطرنشان کرد: امکانات دولتی و صدا و سیما باید به صورت عادلانه در اختیار همه نامزدها قرار گیرند.

به گفته زیویار خط مقدم سلامت در انتخابات، قوه قضاییه است و تامین مشارکت و امنیت انتخابات برعهده ستاد انتخابات است.

وی با بیان اینکه نظرسنجی ها حکایت از این دارد که مشارکت انتخاباتی در شیب مناسبی قرار گرفته است، گفت: این موضوع نشان می دهد که ملت ایران هرگاه با تهدیدی مواجه می شوند حضور پررنگ تری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان: امکانات دولتی عادلانه در اختیار همه کاندیداها قرار گیرد

استاندار لرستان: امکانات دولتی عادلانه در اختیار همه کاندیداها قرار گیرد