مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:352024-01-09اقتصادي

دانشگاه علمی کاربردی و وزارت تعاون توافق نامه همکاری منعقد کردند


دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تحقق برنامه تحولی دولت سیزدهم برای افزایش نرخ اشتغال و ارتقای سطح مهارت نیروی کار توافق نامه همکاری امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، فضل اله لک سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: نظر به ضرورت تحقق اهداف برنامه تحولی دولت مردمی سیزدهم برای افزایش نرخ اشتغال و ارتقاء سطح مهارت نیروی کار و ارتباط موثر با بخش های مختلف اقتصادی و دستگاه های اجرایی در سراسر کشور، این توافق نامه منعقد شد.

وی افزود: براساس این توافق نامه مقرر شد کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری در استان ها، ضمن بررسی طرح های معرفی شده از سوی دانشگاه نسبت به معرفی طرح های منتخب برای برخورداری از تسهیلات و خدمات قانونی ذیربط به مراجع ذیصلاح اقدام و از ظرفیت مراکز آموزش علمی کاربردی استان برای اجرای طرح های توانمندسازی، ارتقاء بهره وری سرمایه انسانی و طرح های اشتغال آفرین و نوآورانه استفاده کند.

لک تصریح کرد: طبق این توافق نامه لازم است واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز ضمن اعلام ظرفیت اجرای دوره های کوتاه مدت مراکز تحت نظارت به کارگروه اشتغال استان، با ظرفیت سنجی و بسیج امکانات و منابع در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علمی کاربردی و وزارت تعاون توافق نامه همکاری منعقد کردند

دانشگاه علمی کاربردی و وزارت تعاون توافق نامه همکاری منعقد کردند