مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:352023-12-27سياسي

در نخستین روز نمایشگاه صنعت موسیقی چه گذشت؟


نمایشگاه صنعت موسیقی از روز سه شنبه پنجم دی با حضور رییس موسسه فرهنگی «اکو» و تعدادی از هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان در مرکز همایش های برج میلاد تهران افتتاح شد.

- نمایشگاه صنعت موسیقی از روز سه شنبه پنجم دی با حضور رییس موسسه فرهنگی اکو و تعدادی از هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان در مرکز همایش های برج میلاد تهران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنعت موسیقی روز سه شنبه (5 دی) با حضور سعید سکندرخان (رییس موسسه فرهنگی اکو) و تعدادی از هنرمندان شناخته شده کشورمان در برج میلاد تهران برگزار شد.

جلال زکایی (رییس نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی) در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از افرادی که در برگزاری این نمایشگاه مشارکت داشتند، گفت: موسیقی تا امروز در ایران عمدتا در خواننده ها و آثار موسیقی خلاصه می شد اما ما از امروز قرار است نشان دهیم که جغرافیای موسیقی در سطوح کلان تری گستردگی دارد.

وی با قدردانی از مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه تلفن های همراه از برگزاری متفاوت این نمایشگاه طی دوره های بعدی خبر داد.

فردین خلعتبری (دبیر هنری نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی) هم در این مراسم بیان کرد: مهم ترین موضوع نمایشگاه ماجرای صنعت موسیقی است که مشخص شود این هنر از پارامترهای خیلی زیادی تشکیل شده است ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نخستین روز نمایشگاه صنعت موسیقی چه گذشت؟

در نخستین روز نمایشگاه صنعت موسیقی چه گذشت؟