مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 20:452024-01-06اقتصادي

هشدار به حاشیه نشینان/ برای دریافت سند 2.5 ماه فرصت دارید


متقاضیان دریافت سند در املاک قولنامه ای و متصرفی واقع در زمین های دولتی تا پایان اسفندماه فرصت دارند و امروز مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نسبت به اتمام این مهلت تا پایان سال جاری هشدار داده است.

- متقاضیان دریافت سند در املاک قولنامه ای و متصرفی واقع در زمین های دولتی تا پایان اسفندماه فرصت دارند و امروز مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نسبت به اتمام این مهلت تا پایان سال جاری هشدار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بند م تبصره 11 ماده واحده قانون بودجه 1402 متقاضیان دریافت سند در سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه نشین تا پایان اسفندماه فرصت ثبت نام در سامانه ارایه تسهیلات بافت فرسوده را دارند.

حدود دو ماه قبل محمد آیینی ـ مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران - به ایسنا گفت: متقاضیان دریافت سند در سکونتگاههای غیررسمی می توانند با مراجعه به سامانه ارایه تسهیلات بافت فرسوده شهری شرکت بازآفرینی شهری ایران به نشانی www.

facility.

udrc.

ir نسبت به ثبت تقاضای خود برای دریافت سند مالکیت ملک خود اقدام کنند.

در این راستا امروز حسین جنتی ـ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران - از فرصت کمتر از سه ماه دریافت سند برای ساکنان هفت محله استان که متصرف زمین های دولتی هستند خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به حاشیه نشینان/ برای دریافت سند 2.5 ماه فرصت دارید

هشدار به حاشیه نشینان/ برای دریافت سند 2.5 ماه فرصت دارید